Biuro Prasowe UPR Biuro Prasowe UPR
425
BLOG

Ręce precz od mojego talerza!

Biuro Prasowe UPR Biuro Prasowe UPR Polityka Obserwuj notkę 54

„Ręce precz od mojego talerza!” - powiedział w Sali Kolumnowej Sejmu RP (znanej z obrad Komisji Hazardowej) uczestnikom Konferencji 22 marca 2010 Wiceprezes Piotr Lisiecki. Konferencja stanowiła część konsultacji społecznych, jakie toczą się nad ustawą „Prawo o organizmach genetycznie modyfikowanych”, której pierwsze czytanie miało miejsce w Sejmie 16 grudnia ub.r. Patronat nad tym wydarzeniem objął Marszałek Sejmu Bronisław Komorowski.


„Ręce precz od mojego talerza!” - powtórzył. „Jestem dorosły i wolny. Jak będę chciał, to będę jadł GMO, albo tłuszcz, albo błoto ... I nic nikomu do tego! Cóż to za bolszewia? Ktoś rości sobie prawo decydować, co wolno mi jeść. Albo powiedzmy inaczej: Jestem dość mądry, żeby wybierać prezydenta kraju, ale za głupi, żeby wybrać sobie jedzenie?!”

więcej:

http://www.upr.org.pl/main/artykul.php?strid=1&katid=17&aid=8820

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka